Ma folytatta az 1/9/2 és az 1/9/3 osztály a tankonyhán és a tanétteremben ágazati vizsgáját. A főzés, tálalás, szakszerű felszolgálás mellett egymás vendégei is voltak a tanulók. Kiderült: vendégnek lenni sem mindig könnyű… Kommunikálni nem csak szóban tudunk – a tálalás, a felszolgálás minősége, sőt még az étel íze is nagyban függ attól a személytől akire rábízzuk magunkat. Egy jókedvű, figyelmes, de határozott fellépésű pincér nagyban befolyásolja, hogy egy étteremben hogyan érezzük magunkat, visszatérő vendégek leszünk-e? A 2 nap alatt többen csillogtatták meg tehetségüket, akár még a szakmaváltáson is elgondolkozhatnak. Az első év végén még mindenki meggondolhatja magát ágazaton belül – ezért is jó az új rendszer szerinti szakmatanulás. Ágazati vizsgáinkra a leendő munkaadóknak is lehetőséget biztosítottunk, hogy betekintést nyerjenek tanulóink munkájába. Örülünk neki, ha többen is élnek a lehetőséggel, hiszen így akár pozitív versenyszellem is kialakulhat a tanulók között: a vizsgákon megmutathatják mit tudnak már, mihez értenek; rátermettségük alapján választhatják ki őket a leendő gyakorlati helyek vezetői.
Ágazati alapvizsga – 1.9.2, 1.9.3
Categories:
Related Post
Ágazati vizsgák – 10.CÁgazati vizsgák – 10.C
A 10/C osztály is két napon át tartó megmérettetéssel érdemelte ki turizmus-vendéglátás ágazati vizsgapapírját, mellyel több szakma közül is választhatnának teljesítményük alapján. Azonban hiába is a csábítás, mindenki egyöntetűen nyilatkozott:
Gyakorlati vizsga – 13.CGyakorlati vizsga – 13.C
Ma projektfeladatuk második napi feladataival is végezve cukrász szaktechnikusokká lettek a 13/C osztály tanulói. Gratulálunk mindannyiuknak! További sok sikert kívánunk nekik!
Gyakorlati vizsga, bizonyítványosztás – 11.5, KSZ.12.15.EGyakorlati vizsga, bizonyítványosztás – 11.5, KSZ.12.15.E
Ma folytatódott a vizsgadömping nálunk. A 3/11/5 szakácsosztály másik fele is sikeres vizsgát tett, így a nap végén a tegnap levizsgázott tanulókkal együtt és a ma szintén vizsgázó felnőtt KSZ/12/15/E
















































































