Ma folytatta az 1/9/2 és az 1/9/3 osztály a tankonyhán és a tanétteremben ágazati vizsgáját. A főzés, tálalás, szakszerű felszolgálás mellett egymás vendégei is voltak a tanulók. Kiderült: vendégnek lenni sem mindig könnyű… Kommunikálni nem csak szóban tudunk – a tálalás, a felszolgálás minősége, sőt még az étel íze is nagyban függ attól a személytől akire rábízzuk magunkat. Egy jókedvű, figyelmes, de határozott fellépésű pincér nagyban befolyásolja, hogy egy étteremben hogyan érezzük magunkat, visszatérő vendégek leszünk-e? A 2 nap alatt többen csillogtatták meg tehetségüket, akár még a szakmaváltáson is elgondolkozhatnak. Az első év végén még mindenki meggondolhatja magát ágazaton belül – ezért is jó az új rendszer szerinti szakmatanulás. Ágazati vizsgáinkra a leendő munkaadóknak is lehetőséget biztosítottunk, hogy betekintést nyerjenek tanulóink munkájába. Örülünk neki, ha többen is élnek a lehetőséggel, hiszen így akár pozitív versenyszellem is kialakulhat a tanulók között: a vizsgákon megmutathatják mit tudnak már, mihez értenek; rátermettségük alapján választhatják ki őket a leendő gyakorlati helyek vezetői.